vrijdag 19 mei 2017

Roses in Vase







Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je monochrome een plaatje inkleurt met je Copic markers.

Ik heb voor het plaatje Roses in Vase gekozen van Mo Manning



                                              Ik kleur een heel klein stukje met E49



Daarna ga ik een heel klein stukje over mijn vorige kleur heen met E47 en trek deze iets verder door.



          Met E44 ga ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen en trek deze iets verder door.



           Met E43 ga ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen en trek deze iets verder door.



Ik herhaal de vorige 4 stappen nogmaals.



Ik herhaal dezelfde stappen aan de andere kant.



Het middelste gedeelte van de vaas kleur ik in met E43

Als volgende stap ben ik begonnen met het inkleuren van de rozen.



Ik kleur een klein stukje met E47.

                            

Met E43 ga ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen en trek deze iets verder door.



Met E42 ga ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen en trek deze iets verder door.



Met E41 ga ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen en trek deze iets verder door.
                                             Ik herhaal de vorige 4 stappen nogmaals.



Op deze manier kleur ik elk rozenblaadje in.


Ik heb de rest van mijn plaatje ingekleurd en het plaatje gemat op een A6 basiskaart van Papicolor in de kleur Mocca: 309953

 En dan is dit het eindresultaat


Hier een overzicht van de gebruikte kleuren:

Vaas: E49-E47-E44-E43
Rozen: E47-E43-E42-E41
Blaadjes:E43-E42-E41-E40
Takjes:E49-E44-E43
Schaduw onder de vaas:W2-E41-W00-E0000
Achtergrond:E42-E41-E000-E0000

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en hopelijk tot de volgende keer.



2 opmerkingen:

  1. waue love your flower and your colouring ;O))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed idee is weer eens wat anders is leuk gedaan en mooi gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen